StudentBalBiljetter

Jag har den mest underbara och roliga mamman i världen. Jag älskar henne mest!!! Men hon har nog väldigt mycket att tänka på och på så sätt lyckades hon slänga ut mina studentbalbiljetter + studentfestbiljett (1250 kr). Japp... hon gjorde det. Hon trodde nämligen det var reklam för hon glömde totalt att hon fick biljetterna av mig för att jag inte skulle tappa dem. Men ja, livet.... hahaha.

Men imorse åkte vi tillsammans till skolan och pratade med rektorn. Vi fick nya biljetter utan att betala. Bra att mamsin var med mig annars hade j aldrig fått nya biljetter - Ni vet hur rektorer funkar - elaka jävlar :P


XOXO till Mamsin - Älskar Dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0