Balskor

I det läget har jag nog köpt tre par balskor. Haha. Först köprte jag röda och jätte fina (skulle ha en röd klänning). Senareupptäckte jag att de var sååå orhört obekväma. Det gick inte ens stå i dem i 10 minuter. Så jag köpte nya, svarta, eleganta biancoskor. Jättebekväva och söta, however, Jag ska inte ha en röd klänning längre min sömerskho.a svarar inte på mina mail ang min klänning så jag vet inte när den kommer och jag vet inte om den kommer. så jag köpte en ny klänning och till den passar varken svarta eller röda skor haha så jag köpte nya skor- silvriga sandaller på ca 7 cm klack. Jätte fina. Hihi... lite oekonomisk men det gör inget .... SKOR IS ALL YOU NEED!!! haha

Me Likey!
mina nyaste och aktuella balskor - Me Likey!


Kommentarer
Postat av: bea

Så jävla bortskämd är du!

2009-05-08 @ 20:12:48
URL: http://prinsessnatt.blogg.se/
Postat av: VA

Nej det e jag inte. ska jag ta trätofflor till balen, eller?!!!

2009-05-14 @ 12:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0