Något nytt


En blogg är något nytt för mig faktiskt. Jag har alltid känt att det e onödig med en blogg men sen tänkte jag att det e bättre att skriva något än att skrika och bråka med människor. Det e ju ändå ett bra sätt att placera sina känslor på.
Jag vet inte hur min blogg kommer att se ut. Jag kommer nog inte skriva och uppdatera mycket med jag hoppas ni läser det ibland ändå. Första inlägget vill jag nog skriva om halv bra halv dålig dag.

Idag vaknade jag med det värsta huvudvärket och öroninflamation, roligt va? Jag ringde vårdcentralen så sa de att man oftast inte får hjälp mot det så jag får ta massor med värkstabletter och ha en vaddboll i örat, najs asså. efter 1 gram panodil gick jag ut med hunden och promenerade i det soliga vädret. Det var så skönt. Vi var ute i två timmar och njöt av naturen :D. Det har man inte kunnat göra på länge i det hära landet! Sen lagade jag en jättegod lasagne, taco lasagne haha. Jag har hittat lite kock i mig ;) det e ju bra. älskar mat, bra att det inte syns så mycket :P Nu kollar jag på TV med min lilla hund Millie. Hon e den sötaste. Hon är min bästa vän. Hon får mig o skratta och hon tröstar mig när jag e ledsen. Hon e alltid här för mig oavsett. här e min lilla Millie.



Hon var hät ca 4 månade gammal,  lilla fladdermus :)

Hon är en blandning av shih - tsu, Pappilion och jack russel.



Här e hon prick ett år. Älskar dig Millie :)

Ha en bra vecka nu och njut av min fina nystartade blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nämen?! Min lilla söta svärdotter har en blogg!!! Gud vad roligt. Ska länka till din från min.

Kram från lilla svärmor :)

2009-03-18 @ 19:08:14
URL: http://lottagotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0