Livet rullar fram

Efter några påtryckningar och hot av en person blev jag tvungen at uppdaera lite min blogg. Jag e inte så bra på att skriva varje dag 10 inlägg men ska göra mitt bästa.

Idag var det rätt rolig dag. Var i skolan, gjorde ett lätt prov och sen fixa lite fika och fikade från 13 till 16.30 i skolan då. Vi hade Lifestyle möte och Louise fyller år imorgon så vi tänkte vi kunde fira henne idag. Det blev mysigt. Vi ska få nya Lifestyle-tröjer :D svarta med guld tryck. snyggt!!

Kan berätta lite om Lifestyle eftersom ingen vet riktig vad det är antagligen.
Lifestyle är en organisation på skola som jobbar med drog- och alkoholproblem, säkert sex och nyttig livstil. Därifrån kommer namnet Lifestyle. Vi jobbar mot mobbning och diskriminering oxå. Rätt viktigt!
Varje år har vi e aktivitetsdag på skolgården för att visa att man kan faktiskt ha kul utan att supa och bli hör oc mobba andra. Gruppen har existerat i 3 år nu och det går bara bättre och bättre med varje månad. Detta år ska vi ha våran aktivitetsdag den 13:e maj. Hoppas det blir fint väder den dagen :D


Jag och Louise fightas på skolgården. Aktivitetsdagen 2008

Jag ville skriva lite om studenten oxå. Har tre ord som beskriver nog hela känslan: Fan Va Gött!!! Asså, äntligen. Jag blir fri från lärarnas tjat på åtminstone ett halvt år eller ett helt år. vi får se men blir ändå fri på några månader. Att ta studenten e ändå en härlig upplevelse måste jag säga. Idag betalade jag för flaket :D på måndag ska jag köpa balbiljetter åt mig och min älskade fästman och en studentfest biljett. OMG nu kommer jag skriva något hemskt!! Våran student fest kommer att äga rum på .......... Gamle Port :O. Ja ja, jag går på Burgården --- bajsungar som försötrde sin egen studentfest förra året och orsakade att vi blev portade frå Hard Rock detta år. De pajade MIN DAG!!!!!!!!!!!! Jävla damp- och skitungar!!!! Jag e verkligen sur över detta, men vad ska man göra egentligen?! Nu väntar vi fortfarande på våra mössor och studentgrejerna som vi beställde för snart 5 månader sedan. japp, företaget är jättesegt!Men vi får grejerna efter lovet - säger dem i alla fall. Men i alla fall, jag hoppas att allt fixar sig. Det viktigaste är min balklänning. Undra nbär den kommer. Jag var hos en sömerska i slutet av februari och tagit mått o sånt. Och hon skulle skicka klänningen till mig när den e färdig. Den är jätte fin. Ska lägga upp bilder på den efter balen så att ingen har likadan :D Men jag har ett litet problem. Jag kan inte hitta en studentklänning. Nån fin, vit, enkel kanske, men ändå något speciellt. Har ni sett *step up 2* ? Där Andy hade en fin vit klänning på salsa festen. Jag vill ha en sån! I alla fall ... mycket pengar blir spenderad (slösad). Men det e värt det :D, det blir a lot of fun :D And there will be some VODKA :D (men inte till Bea :D)





min födelsedagsmiddag men vännerna, 28/2-09  (jag e brunett nu :P)


min klass - Sp3a, STUDENTEN 27/5-09


Kommentarer
Postat av: Mowgli

NEJ! NEJ! NEJ! INTE OK att dra upp alkohol på bloggen :p Men gillar att du skriver nu... och inte lite heller :D GÖTT :D

2009-03-26 @ 22:14:20
URL: http://prinsessnatt.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nej men se ve som har bloggat lite. Me like :)

Det ska bli jättekul att få vara med på skolgården när du tar studenten! Det är snart dags nu.

2009-03-30 @ 22:47:25
URL: http://lottagotti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0