Kyckling Soppa

Idag var det en ganska vanlig dag. Fortfarande sjuk och ont i huvet men skit i det. Man ska njuta av livet ändå.

Idag har jag varit hemma hos mina svärföräldrar och min "svärsyster?". Eller hur ska man nu säga det. Det var som vanligt mysigt och rolig. Millie och Freja (35 kilos kamphund - fortafande valp) hade kul och lekte rätt länge tills Millie tröttnade och morrade till. Så sött o bossa över nån som e 30 kilo större. :) Freja kan ni se på Michelles blogg. Hon e oxå jätte gullig o söt.

Nu är jag hemma själv och lagar den goaste kyckling soppa! Kokade vattnet la in lite grönsaksbuljong 2 kyckling klubbor, morot, lök, vitlök, lite peppar, sen ska jag lägga i lite pasta så att den blir fylligare. Gott!!

Jimmy (min kille) har precis åkt med sin kompis o tränar. gött får vara för mig själv lite. ag ska titta på Twilight för 20:e gång. Me love it!!!


Jimmy + Basia :)


Basia - sommar 2008, Ustronie Morskie, Polen

Kommentarer
Postat av: Michelle

Vad roligt att du har skaffat en blogg gumman! Ska kolla den varje dag, updatering eller inte spelar ingen roll. haha :) Vi säger svärsystrar, även om det låter lite inavel med tanke på att du är förlovad med min bror. haha "whateeevaaa" som du sa i polen. Haha :) Puss

2009-03-18 @ 17:40:29
URL: http://michellel.blogg.se/
Postat av: Mowgli

Kom igen nu Basia! Blogga på igen.

Asi talvez vuelvo a escribir otra vez :)

Var det en för komplicerad mening nu ? :D

Puss puss <3

2009-03-23 @ 20:51:58
URL: http://prinsessnatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0