Tyskland - Polen

Nu är det Påsk :), några veckor till och blir det student! Sen sommaren, sen vet man inte.

Förra helgen var jag i Tyskland på lördag och Polen söndag och måndag morgon. Jag köpte min student klänning i Polen, jätte fin, älskar den. Och köpte matchande skor till den. Klänningen är naturligtvist vit men den har ett rosa bälte under brösten och från bältet går det neråt ett tyggbit kan man väl säga med rosa matchande mönster. Den e så vacker!! och sen mina skor är rosa/lila/gulda/leopardmönstrade. Alla dem grejerna ser man beroende på ljus och vinkel. Jag kunde inte hitta något i Sverige men jag hittade direkt klänningen i Polen. Stora fina affärer med massor olika eleganta och coola kläder. Modet där nere är mycket finare än här i Sverige.

Tyskland, hmm, min faster bor i Berlin, hon med cancer. Hon verkade må rätt bra för omständigheterna. Hon måste vila och äta. Vi alla hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0