Ei :)

Jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera min blogg. Jag är inte vad vid att skriva ner grejer varje dag. Ska försöka bättra mig och uppdatera oftare.

Denna vecka är en kris vecka. Har ca 10 inlämningar och 2 prov... japp jag har hamnat LITE efter. Men ska göra allt. Jag bryter kontakt med världen denna vecka, ska sitta hemma och fixa mina uppgifter... men jag ska sola solarium också :D, måste bli brun innan balen. Fast grejen är att min klänning har inte kommit än. Den skulle komma en månad innan min bal vilket var 18 april. Men nu är det 28:e och jag vet inte vad som händer. Har skrivit ett argt mail till sömerskan och hon svarade att den kommer i slutet på april istället. Det är slutet på april nu!!! asså... Vad sysslar hon med?! Men aa, jag väntar ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0